Tweedehands Concorde Camper Te Koop  thumbnail

Tweedehands Concorde Camper Te Koop

5 min read

Het wordt de Intermarchée in Issoudun en ligt precies op onze route. Dan 20 km verder weer even wat meters afleggen in een Lidl voor de nodige boodschappen. camper ombouw bedrijf belgië. Het gaat via Bourges naar Auxerre en halverwege maken we een lunchstop in Charitée sur Loire. We kunnen een rondje lopen op een klein eilandje langs de Loire en hebben mooi zicht op de stad

Alle rivieren puilen uit van het snelstromende water en velen staan buiten hun oevers (camper ombouw bedrijf belgië). In St. Mobilhome verkopen Antwerpen. Florentine ( 50 km voor Troyes) aan de Armançon vinden we bij de jachthaven een nieuwe camperplek, hoog genoeg voor het water. Er is service en het is een rustig plekje. We maken natuurlijk een verkenning door het oude, hoog gelegen centrum

Het centrum is gezellige met winkeltjes en restaurantjes. Via wat bruggetjes en door een parkje maken we de ronde af. We zagen al, dat er een afhaal pizzeria op de hoek is, dus daar lopen we meteen heen om pizza’s mee te nemen (camper ombouw bedrijf belgië). Lekker!! Morgen de laatste dag in Frankrijk…

We rijden dwars door Troyes en net daarna zien we een omleiding richting Châlons-sur-Champagne. Die volgen we braaf. We zien dat ook de Aube een eind buiten de oevers is getreden. camper ombouw bedrijf belgië. Aan de Marne in Châlons maken we een korte pauze en wandelen het centrum in. We bekijken de enorm grote kathedraal en via een parkje en langs een kanaaltje lopen we weer terug

Voordat we Sedan bereiken doorkruizen we nog een uitgestrekt gebied met overstroomde landerijen; alles staat blank. camper ombouw bedrijf belgië. Om kwart over drie zijn we op de parking in de slotgracht van ’t Chateau-Fort de Sedan. Het is een enorm groot complex met binnen de muren een hotel en restaurant. We lopen er doorheen en komen via de achterkant in het centrum

Camper Verkopen In Caravans En Kamperen

De laatste nacht in Frankrijk. camper ombouw bedrijf belgië. Nog 17 km tot de Belgische grens en een paar uurtjes later zijn we dan morgen weer terug in Waalre. Het was een bijzondere campertrip met veel afwisselende ervaringen. We bedanken iedereen voor het mee-reizen en het reageren op onze foto’s (Nart) en verhalen (Tineke)

2024 🇪🇸 vanuit Spanje Vrijdag 23-02-2024 Naar Remolinos Hier is het geen hondengeblaf, maar duivengekoer, waar ik vroeg wakker van word. In het parkje naast ons zitten er zo te horen heel wat. Het is tamelijk koud als we opstappen voor een rondje door het oude centrum (camper ombouw bedrijf belgië). Ik heb een dikke jas en warme broek onderuit de kast gehaald

Bij het toeristenbureau halen we een plattegrondje en krijgen de belangrijkste bezienswaardigheden aangekruist mee - camper ombouw bedrijf belgië. We bekijken achtereenvolgens de Parroquia de San Juan ( met schilderwerk van Francisco de Goya in de 4 pendentieven van de koepel) en de Basílica del Santo Sepulcro (met een reusachtig hoge koepel en mooie glas-in-lood vensters)

We maken het rondje af met wat straatjes van de Moorse en joodse wijk. Ook hier staan oude stadsmuren en het kasteel ligt hoog boven de stad (camper ombouw bedrijf belgië). We ontdekken op de richels van de stadsmuren tientallen ooievaarsnesten met ooievaars erop. Camper opkoper. Terug bij de camper houden we ons bezig met de verzorging (water en toilet lozen en drinkwater innemen) en het uitstippelen van de vervolgroute

Het doel van vandaag wordt Remolinos zo’n 60 km richting Pamplona. We hebben nog niet echt haast om Spanje te verlaten. In Remolinos parkeren we bij het voetbalveld om daar aan een wandeling naar de voormalige zoutmijnen te beginnen (camper ombouw bedrijf belgië). Die loopt vrijwel helemaal via een barranco omhoog. Er staat hier en daar flink wat water in, dus lopen we via smalle zijpaadjes ernaast

Camper Zonnepaneel Set

Als we bij de eerste zoutmijnen zijn aangekomen en de route steeds lastiger wordt keren we om en lopen de zelfde weg terug. Als we bijna terug zijn zien we boven ons rode wouwen zweven. Niet tien, niet vijftig maar wel 100 grote vogels zweven ons voorbij. camper ombouw bedrijf belgië. Een prachtig gezicht

De parkeerplaats waar we staan is prima en we blijven hier overnachten - camper ombouw bedrijf belgië. Zaterdag 24-02-2024 Naar Lumbier Opgewonden mannenstemmen klinken vlak naast onze slaapplek. Als ik het gordijntje opentrek zie ik een 10-tal mountainbikers staat in volledig tenue. Nog even overleg en weg zijn ze. Het is ook al 9.00 uur dus hoogste tijd om aan de dag te beginnen

We rijden via Sos del Rey Catolico, waar een servicepunt is. Dan door naar Lumbier. camper ombouw bedrijf belgië. Onderweg zien we links en rechts ooievaars en hun nesten op stroompalen, fabriekshallen en kerken. Ook moeten we even stoppen voor een grote schaapskudde die de weg oversteekt. We laten Aragon achter ons en rijden Navarra in

Navarra hoort bij Baskenland. Om 13.00 uur stoppen we op de camperparking in Lumbier. Hier schijnt een spectaculaire kloofwandeling te zijn - camper ombouw bedrijf belgië. Nog steeds wordt zonneschijn afgewisseld met kleine buitjes, maar daar blijven we niet voor binnen. Even de boterhammen opeten en dan naar het toeristenkantoor voor informatie over de kloof (Foz)

We krijgen ook een folder mee. camper ombouw bedrijf belgië. “Zijn er ook gieren?” vraagt Nart. “Heel veel”, is het antwoord. We zijn benieuwd. We wandelen het centrum uit en via een brug over de Rio Salazar komen we op een wandelpad naar de “Foz”. Even is een parapluutje nodig, maar 5 minuten later wordt de lucht weer blauw

Camper Aanhangwagen

Hier is een slagboom en moet iedereen te voet verder. Het pad blijft mooi breed; het is een oud spoorbaantraject met 2 tunnels (camper ombouw bedrijf belgië). Meteen in de kloof zien we hoog boven ons tientallen gieren zweven. Ze zijn druk aan het nestelen en vliegen af en aan van de richels en de gaten in de rotsen

Soms zweven ze vlak over ons heen en we blijven maar kijken en Nart maar knippen. Vlak onder ons stroomt de Rio Irati met af en toe een stroomversnelling. Na iets meer dan 2 kilometer zijn we aan het eind en wandelen we dezelfde weg weer terug - camper ombouw bedrijf belgië. We steken nu de Romaanse brug over om in het dorp te komen; wel even een klimmetje